Duramax Diesels Forum Truck of the Week


Go Back   Duramax Diesels Forum > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: Burn Down
Forum: LML 07-16-2018, 09:47 PM
Replies: 9
Views: 314
Posted By Burn Down
I would suggest reading this thread. ...

I would suggest reading this thread.
http://www.duramaxdiesels.com/forum/showthread.php?t=63908
Forum: Drag Racing 07-16-2018, 03:51 PM
Replies: 13
Views: 486
Posted By Burn Down
Oh jeez where are the smoke haters when you need...

Oh jeez where are the smoke haters when you need them:rofl:
Forum: LBZ 07-15-2018, 08:49 PM
Replies: 24
Views: 449
Posted By Burn Down
^^^ Yep, A/C in these trucks doesn't work great...

^^^ Yep, A/C in these trucks doesn't work great when not moving, especially at 90+
Gotta get air moving over that condensor:thumb:
Forum: LB7 07-14-2018, 09:21 AM
Replies: 3
Views: 113
Posted By Burn Down
I wouldn’t use Napa injectors... Lincoln diesel...

I wouldn’t use Napa injectors... Lincoln diesel is who most of us use for injectors.
Forum: Duramax Engine Building 07-13-2018, 09:16 AM
Replies: 27
Views: 1,027
Posted By Burn Down
I would give that crap back... If they won’t take...

I would give that crap back... If they won’t take the junk back then we need to know who they are so others don’t get cheated.
Forum: Mike L's Trans Talk 07-12-2018, 04:05 AM
Replies: 13
Views: 407
Posted By Burn Down
Bet the bell housing gasket is in backwards...

Bet the bell housing gasket is in backwards...
Forum: LMM 07-11-2018, 08:24 PM
Replies: 12
Views: 224
Posted By Burn Down
The flexible tubing they used is sh*t basically.

The flexible tubing they used is sh*t basically.
Forum: LMM 07-11-2018, 07:58 PM
Replies: 12
Views: 224
Posted By Burn Down
Lmm’s have fuel line issues. Check the fuel lines...

Lmm’s have fuel line issues. Check the fuel lines at the left rear of the engine where they quick couple to the hardlines. I had a truck with p0087 issues with a lift pump and it was that line...
Forum: Repower / Transplant 07-09-2018, 04:12 PM
Replies: 8
Views: 316
Posted By Burn Down
I don’t know on the maf being able to be made to...

I don’t know on the maf being able to be made to work, I doubt it. The only piece guys use is the lbz mouthpiece with an lly air tube and lly air box. The mouthpiece and tube don’t line up super well...
Forum: Smoke Signals 07-08-2018, 10:59 AM
Replies: 5,861
Views: 370,883
Posted By Burn Down
Lol mine hurt so bad last night I couldn’t sleep,...

Lol mine hurt so bad last night I couldn’t sleep, finally got up and went to the couch and watched Eli Tomac throw away a huge lead in the ama motocross championship:mad:
Forum: Drag Racing 07-08-2018, 10:54 AM
Replies: 8
Views: 311
Posted By Burn Down
Nice! I’m gonna guess you need to update your...

Nice! I’m gonna guess you need to update your sig:rofl:
Forum: Smoke Signals 07-07-2018, 11:47 AM
Replies: 5,861
Views: 370,883
Posted By Burn Down
Roasted the tri’s last night so benched suffered...

Roasted the tri’s last night so benched suffered today:o
275x2sx8r
275x7
295x2sx3r
315x1
320x1
325x1
225x13

Belt squats, missed these last week
Forum: Repower / Transplant 07-07-2018, 08:51 AM
Replies: 67
Views: 6,265
Posted By Burn Down
Rick, the car is looking beautiful! Nice to see...

Rick, the car is looking beautiful! Nice to see them get used:thumb:
Forum: Smoke Signals 07-06-2018, 12:47 PM
Replies: 5,861
Views: 370,883
Posted By Burn Down
Need my back to heal up, I want to give Linda a...

Need my back to heal up, I want to give Linda a whirl. Seems more suited for a meathead.
Forum: Smoke Signals 07-04-2018, 03:29 PM
Replies: 5,861
Views: 370,883
Posted By Burn Down
Bench 276x3sx8r 298x3sx4r 276x7 276x2...

Bench
276x3sx8r
298x3sx4r
276x7
276x2 paused

Leg press
12 45's 2sx6r

a bunch of single leg ext, and spider curls.
Forum: Smoke Signals 07-02-2018, 03:22 PM
Replies: 5,861
Views: 370,883
Posted By Burn Down
I pray my squatting days aren’t behind me but I...

I pray my squatting days aren’t behind me but I need my back to behave first and foremost. The sins of my youth lol.
Forum: Smoke Signals 07-02-2018, 01:20 PM
Replies: 5,861
Views: 370,883
Posted By Burn Down
485 for a triple is sweet:thumb: good job!

485 for a triple is sweet:thumb: good job!
Forum: Mike L's Trans Talk 06-29-2018, 07:48 AM
Replies: 15
Views: 607
Posted By Burn Down
You’ll need a better scan tool than what autozone...

You’ll need a better scan tool than what autozone has.
Forum: Duramax Engine Building 06-28-2018, 03:43 PM
Replies: 22
Views: 1,359
Posted By Burn Down
I would imagine, it’s quite a lot of extra...

I would imagine, it’s quite a lot of extra machining.
Forum: Duramax Engine Building 06-26-2018, 06:00 PM
Replies: 22
Views: 1,359
Posted By Burn Down
Well the engine is pretty sob, but Id expect...

Well the engine is pretty sob, but Id expect nothing less from you guys and Socal:thumb:

Josh's turbos on the other hand are fubar big time:rofl:
Forum: Smoke Signals 06-26-2018, 02:00 PM
Replies: 43
Views: 1,474
Posted By Burn Down
Lol who’d a thunk a simple question about yeti...

Lol who’d a thunk a simple question about yeti coolers could bring out the best in people...
Forum: Duramax Engine Building 06-26-2018, 01:42 PM
Replies: 22
Views: 1,359
Posted By Burn Down
So Josh blew the welds on his manifold racing...

So Josh blew the welds on his manifold racing you?:rofl:
Forum: Duramax Tuning, Logging, and Gauges 06-26-2018, 07:20 AM
Replies: 16
Views: 511
Posted By Burn Down
Yes similar. Just curious what mods it had...

Yes similar.

Just curious what mods it had done, they can drastically affect how the truck operates.
Forum: Duramax Tuning, Logging, and Gauges 06-25-2018, 08:45 PM
Replies: 16
Views: 511
Posted By Burn Down
First off, welcome. Before we get in to your...

First off, welcome.

Before we get in to your logging, lets here all the specs on the truck, it can help us help you diagnose it better.

I would also start checking all the connections for the...
Forum: Mike L's Trans Talk 06-25-2018, 06:32 PM
Replies: 8
Views: 366
Posted By Burn Down
5th gear is weak on the 5-speed you shouldn’t tow...

5th gear is weak on the 5-speed you shouldn’t tow anything in 5th unless it’s light and flat road on a stock trans. Put it back to stock and see if it’s still flaring.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 01:28 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
vB.Sponsors